مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-24اجتماعي

بسته خبری پلیس| از دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران تا پرهیز از سفرهای غیرضروری


رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف و کولاک بر خودداری از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا قدمی اظهار کرد: بارش برف و کولاک در استان مازندران که در سطح استان آغاز شده موجب لغزنده شدن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

قدمی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

*دستگیری کلاهبردار پیامکی میلیاردی در مازندران  سید موسی حسینی، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبرداری پیامکی با 10 میلیاردریال کلاهبرداری در خبر داد و گفت: در پی مراجعه افرادی به پلیس فتا مبنی بر کلاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران تا پرهیز از سفرهای غیرضروری

بسته خبری پلیس| از دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران تا پرهیز از سفرهای غیرضروری